1999
AMBITO TERRITORIAL
Galicia
FINS
•Sensibilización da opinión pública sobre a importancia do primeiro ciclo da educación infantil
•Potencia-la formación contínua e a innovación pedagóxica no eido da educación infantil de primeiro ciclo
•A defensa dos intereses profesionais do persoal das escolas infantís da Consellería de Traballo.
•SOCIOS-AS
Requisito : Ser persoal das EEII da Consellería de Traballo e identificarse cos fins do colectivo.
Fundadores: suscribiron o acta fundacional
•Numerarios: ingresados con posterioridade á fundación
•Honorarios: axudan de xeito notable aos fins da asociación
ORGANOS DE GOBERNO
• A asamblea xeral de socios
• A xunta directiva
LIÑAS DE TRABALLO
1.
Liña formativa
-- Promoción da formación contínua d@s profesionais das EEII
-
-- Impulsar o debate sobre a formación inicial do persoal educador das EEII
2.
Liña informativa
-- Sensibilización da opinión pública e institucións (Parlamento, Familias, Valedor do Pobo, organizacions sindicais, …) sobre a educación infantil de primeiro ciclo, a través de medios de comunicación, campañas de publicidade, edición de folletos, carteis,…
-- Creación dun sistema interno de documentación para @s asociad@s: recursos educativos, experiencias, artigos,…
-- Establecer canles de comunicación entre @s asociad@s e outras asociacións
Liña de investigación-acción
- Creación de comisións de traballo para a defensa dos intereses profesionais do persoal das EEII, sobre a realidade actual da primeira infancia, recopilación datos, realización de informes, enquisas, …
- Promover a innovación pedagóxica e intercambio de experiencias entre profesionais
-- Promover o establecemento de convenios con institucións educativas e universidade
Liña profesional
- Reivindicación das tarefas docentes que se realizan nos centros
-- Revisión dos postos de traballo, categorías, plantillas, tipificación da xornada de traballo, horario e calendario laboral.
-- Desenvolvemento das condicións para aplicación da lexislación educativa vixente ( LOE, Currículum, Proposta Pedagóxica das escolas, regulamentos,…)
No hay comentarios:
Publicar un comentario